tirsdag 6. april 2010

You are beautiful



Ja, da var det på tide å få påsken ut av huset. Litt trist egentlig, for jeg elsker deilige pasteller som lyser opp en ellers grå dag! Jeg ble så fornøyd med eggelysene jeg lagde før påske, at jeg ikke hadde hjerte til å brenne dem, selv om jeg har 6 til stående parat. Lurer på om de holder seg til neste år.

Vi hadde forhåpninger om å sesongåpne verandaen vår disse dager, men slik ser det ut i dag. Regntungt og kaldt.




Men duggfriske blomster er jo vakre de også! Jeg burde vel egentlig ut og trimme vekk alt påsken har lagt til på kroppens vinterpolstring, men vi får se :) Avslutter heller med dette bildet!


2 kommentarer:

  1. Så herlige lys du har laget! Nydelige farger, og skjønner godt du ikke klarte å brenne de opp:) Kanskje et prosjekt til neste påske??;)
    Ha en fortsatt fin uke! Klem B:)

    SvarSlett
  2. De pastell-lysene dine var supersøte. Jeg tror de holder seg til nesten år jeg. Har fortsatt påskeegg som ungene laget da de var 2 - 3 nå - og nå er de jo sånn ungdommer. Bare å pakke inn ligg godt.

    Vil samtidig passe på å takke for alle de hyggelige kommentarene fra deg. Jeg har vært litt lite aktiv på tilbake-kommenteringen min i det siste, men jeg har brukt mindre tid foran skjermen enn jeg har gjort på lenge. Syr jeg vet du ;).

    Jeg skuret uteplassen vår som er flisbelagt nå på mandag, men det ble med de timene i solen. Etter har den uteblitt gitt, men den dukker nok opp igjen. Sånn jeg jeg ;).

    SvarSlett