søndag 31. oktober 2010

Mano love - mine nye Mano asjetter!


Se hva jeg fant i helgen! Mano asjetter!

En tid tilbake spurte jeg min lokale Mano-forhandler om ikke det kom tallerkner i samme serie etterhvert, eller om de hadde fått nyss om slike rykter. Men damen mente bestemt at nei, det gjorde det ikke. Ok, tenkte jeg, jeg skal klare å nyte koppene mine likevel, jeg :)

Gjett om jeg ble glad da jeg så at det ble solgt tallerkner både her og der på langweekend i København! Jeg sikret meg en rosa og en lilla.. edruelig av meg, synes jeg. Angrer bittert i ettertid at jeg ikke tok med meg flere, men forhåpentligvis blir det ikke lenge til de kommer også til Norge. Eller at jeg tar meg en ny tur til Danmark :)

4 kommentarer:

  1. De er nå kommet til Trondheim i alle fall, så de dukker sikkert snart oppe i en butikk nær deg og :) Er kjempeflotte, hadde så lyst på et par tre, eller et dusin selv ;)

    SvarSlett
  2. ÅÅååå!!! Har du fått tak i de fine Manoasjettene?!De er helt nydelige, og neste gang jeg skal til Køben..skal jeg kjøpe noen jeg også. Sparer jo på de fine koppene, og de små dype skålene. Fargene er såå fine! Tekanna står min min ønskeliste til julenissen i år :)
    Ha en fortsatt fin dag! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  3. Å, det ønsker jeg meg også! Godt det snart er jul ; ) !
    Veldig koselig vognteppe, og det andre til barnerommet! Stas! : )

    SvarSlett
  4. Åh, så fiiine!!
    Jeg hadde også hørt at de skulle komme, men ante ikke hvordan de så ut, men de var knallfine! Håper virkelig de kommer i butikkene her før jul, en perfekt julegave til meg selv;)
    God helg! KLem B:)

    SvarSlett