torsdag 18. mars 2010

Og hun letter på sløret

Jeg har ikke for vane å vise så mye fra eget hjem enda, rett og slett fordi vi for øyeblikket har en litt "vi-har-ikke-ambisjoner-om-å-bo-her-i-evigheter-så-vi-gidder-ikke-bruke-penger-på-stedet"-holdning. Jeg elsker interiør, og tar litt stolthet i akkurat den biten. Derfor er det med en litt flau smak i munnen jeg kaller det "hjemmet mitt". Bare for å høres ekstra overflatisk ut! Og ikke har vi kamera som kan "pynte" litt på tingene heller :)



Men så er det jo noe litt søtt i ordtaket "Home is where the heart is". Dette er jo faktisk stedet jeg deler med verdens mest fantastiske mann, og lille valp. Så det er i den anledning jeg letter litt på sløret. (Og etter forespørsler :) Det kommer sikkert mer etterhvert. Denne gang er det fra vårt ultrastreite kjøkken. Hadde det vært opp til meg, og lommeboka, så hadde dette kjøkkenet vært hvitt, med benkeplate i tre, og ikke minst fliser på veggen!




Jeg har ikke ord for hvor kjipt jeg synes innredningen er. Mikrobølgeovnen har måttet vike for min dyplilla kitchenaid som jeg fikk til jul. Den japanske dukken kjøpte jeg i Japan, som er min manns fødested, og jeg bare elsker japanernes sans for det estetiske. Som for eksempel dette håndlagde kortet, også kjøpt på Japanturen.



GOD HELG, eller som japanerne sier: Yoi shu matsu wo! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar