torsdag 17. juni 2010

Perfect match!

I helgen var vi i bryllup, og jeg, med min nyvunne kreativitet, bestemte meg for å lage kort selv til brudeparet. Jeg hadde ingen visjon, som så ofte når jeg setter i gang, men landet på noe jeg ble riktig så fornøyd med! 2 fyrstikker sammen i sløyfe - og ville skrive "perfect match". Men da manglet det en ting, nemlig Dymoen jeg har ønsket meg så lenge, men bare aldri har fått skaffa meg. Så i finstasen, på vei til bryllup fra Kr.sand til Tønsberg, løp jeg inn på bokhandelen og kjøpte min elskede Dymo, og hadde det riktig så koselig på bilturen.

Her er det ferdige resultatet, og jeg kjenner at vi skal lage mange spennende prosjekter vi to, Dymo og jeg.

Perfect match! :)

3 kommentarer:

  1. Fin idé! Jeg har også en gammel dymo, som jeg elsker højt. Der er bare noget helt særligt over den lille strimmel, med en tekst der kan mærkes ;)

    SvarSlett
  2. Jeg har akkurat den Dymo'en! Elsker den:D Kortet ble veldig fint. Jeg låner nok den "perfect match"-idéen nesten gang jeg skal i bryllup:)

    SvarSlett
  3. Dymo er genialt og kan brukes til så mye.
    Det grafiske uttrykket er så stilig og jeg må snart skaffe meg en sånn jeg også. Hadde en for mange år siden men vet ikke hvor den ble av..Fint kort! :))

    SvarSlett