tirsdag 19. januar 2010

Du vet det har vært en deilig helg, når...

... du mandag morra våkner til at sola skinner på symaskinen, og du blir fylt av inspirasjon og alt det gode det fører med seg :) Så det er med stolthet jeg kan vise frem mitt aller første lappeprodukt - det var på tide! Her var det prøving og feiling på høyt nivå, heldigvis mest av det første. Hi hi. Og jeg ble så fornøyd! Jeg elsker duse og sarte pastellfarger, og ble veldig fornøyd med fargesammensetningen på min nye nålepute.







Dette skjønne putetrekket fant jeg på den lokale gjenbruksbutikken i helgen, og mistet helt pusten av vår forening. Jeg visste vi var meant-to-be! 7 kr. Røverkjøp.



Her har det funnet vennskap i putetrekkene jeg har stjålet fra svigers sin hytte- der bugner det jammen meg av gamle, fantastiske retrostoffer! Men jeg har ikke hjerte til å spørre om flere. Får se om jeg manner meg opp :)


Jeg er ikke så veldig begeistret for oransje, men sammen med andre farger vil det nok komme til nytte en dag :)

Sukk.


2 kommentarer:

  1. Hej hej

    Hvor er det en fin nålepude du har lavet, den kan jeg godt lide!

    Tusind tak for din søde kommentar på min blog, dejligt at høre du kan lide den ;)

    Kh. Julia

    SvarSlett
  2. Knallfin nålepute og herlege retrostoff!

    Ynskjer deg ein god torsdag! :)

    SvarSlett