tirsdag 17. august 2010

Gammelt nytt

Det er jo bare å innse.. sommeren er på hell, og jeg kjenner at det egentlig er litt godt. For min del har ikke sol og varme fristet i år, nemlig på grunn av at jeg går med en liten, etterlengtet, spire i magen. Og formen har vært elendig!

Derfor har ikke orken til noe som helst vært til stede. Rett før jeg ble helt elendig fikk jeg laget noen puter som var beregnet til vår nye kosekrok på verandaen, men når været bare var elendig, så kom de til nytte i stua :)


Nå har jeg endelig noen gode dager innimellom, og håper på litt mer kreativ lyst! Flere stoffer til bytting på vei ut på bloggen!

1 kommentar:

  1. TILLYKKE KÆRE LILLE!!!

    Sikke en fantastisk nyhed. Ih, du har bare den bedste tid foran dig, believe me. Glæder mig til at følge den lille spire ;)

    SvarSlett