onsdag 18. august 2010

Herlig med høst




Hvert år blir jeg overrasket over hvor glad jeg egentlig blir når høsten nærmer seg. Jeg har alltid sett på meg selv som et sol-og-sommer-menneske, men jeg elsker virkelig høstens friske luft og stemning. De siste dagene har det vært skikkelig inne-vær, hvor det regner og stormer ute.. og det finnes nesten ikke noe deiligere enn å sette seg skikkelig godt til rette i sofakroken, med en kopp varm te, tente stearinlys, og lytte til regnet. Sjelefred!

(Bilder lånt her)

2 kommentarer:

  1. Jeg er faktisk vildest med efterår og vinter. Netop fordi man kan hygge med store kopper the og kakao, og diverse kreative projekter. Og så fordi naturen er allersmukkest i det sene efterår, hvis du spørger mig! Smukke billeder iøvrigt.

    SvarSlett
  2. Jeg er også glad for høsten, liker å krype opp i sofaen med et teppe, noe strikketøy og en kopp te mens det regner et sted der ute i mørket.

    SvarSlett