lørdag 25. september 2010

Takknemlighet


... kan være så mangt. For meg har livet fått ny mening, og en ny retning. Og jeg kjenner så utrolig på takknemligheten. På en kort telefonsamtale kan hele livet endre seg, og man kan plutselig igjen kjenne glede og håp, som har virket så fjernt. En totalt fremmeds ord "Du er gravid" ble for meg et vendepunkt, og fremfor noe annet kjenner jeg daglig på takknemligheten.

Så i år har jeg og mannen min bestemt oss for å starte en tradisjon. Vi har så mye å være takknemlige for, og ønsker å starte vår egen vri på en slags thanksgiving. En årlig markering som ikke bare er en påminnelse på hvordan livet kunne vært, men ikke minst en markering for hva vi har å være takknemlige for. I år er vi to. Forhåpentligvis for første og siste gang.

2 kommentarer:

  1. Er du gravid? TILLYKKE!! Ej hvor stort :D

    Jeg bliver lidt forvirret over det norske, men håber da at det er det, og at I snart bliver 3 :) God idé med sin egen spin off på thanksgiving, det kunne jeg også godt tage til mig. Kram

    SvarSlett
  2. Å bruke tid på å tenke på alt man har å være takknemlig for er en fin ting. :)

    SvarSlett